Biete Mitfahrgelegenheit Amsterdam - Fusion (Mitt/Donn)

Antworten
Maxito221
Beiträge: 15
Registriert: Mi 26. Jun 2024, 12:33

Biete Mitfahrgelegenheit Amsterdam - Fusion (Mitt/Donn)

Beitrag von Maxito221 »

Hallo!

Wir haben noch einen Platz in unserem Auto frei. Abfahrt ist am Mittwoch Abend oder Donnerstag früh morgens in Amsterdam. Am liebsten wäre uns jemand, der auch einen Führerschein hat. Und melde dich auf jeden Fall, wenn du mit zurückfahren möchtest (am frühen Montagmorgen)

Wij hebben een plek in onze auto. Vertrek donderdag ochtend vroeg (of misschien woensdag avond) vanuit Amsterdam. Het liefste iemand die ook een rijbewijs heeft en het rijden wil delen. En geef vooral ook bericht als je ook mee terug wil rijden (maandag ochtend 29.06 vroeg)

:)
sexygirl.hd
Beiträge: 1
Registriert: Mo 15. Jun 2026, 22:12

Re: Biete Mitfahrgelegenheit Amsterdam - Fusion (Mitt/Donn)

Beitrag von sexygirl.hd »

hoi!! Heb je nog een plekje? Zou interesse hebben! Heb zelf ook een rijbewijs. Kunnen we even contact opnemen? xx
Antworten